مقالات

ویژگی های مهم باغ عروسی در زمستان چیست

باغ عروسی

ویژگی های مهم باغ عروسی در زمستان چیست؟

بسیاری از زوج های جوان برای برگزاری مراسم عروسی خود، فصل زمستان را انتخاب می کنند. چرا که این فصل دارای زیبایی های خاص خود است. باغ یکی از مکان هایی است که می توان در فصل زمستان با رعایت اصول خاص، مراسم عروسی را در آن برگزار کرد. انتخاب باغ عروسی در زمستان بایستی بر مبنای این اصول انجام شود تا مراسم بدون دغدغه و مشکل اجرا گردد.

در واقع برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان، تشریفات خاص خود را دارد و هنگام برگزاری جشن بایستی به نکات مختلفی توجه داشت. یکی از مهمترین این نکات، مکان مناسب است. برای انتخاب باغ عروسی در زمستان بایستی دقت کرد که این مکان دارای قسمت های سرپوشیده باشد تا سرما مهمانان را اذیت نکند.

همچنین جایگاه عروس و داماد در باغ نیز باید دارای ویژگی های منحصر بفردی باشد و سیستم گرمایشی مناسبی داشته باشد تا زوج جوان در طول مراسم، از جشن عروسی خود لذت ببرند. جذابیت و زیبایی ویژه ای که در عروسی در فصل زمستان وجود دارد باعث شده که سختی ها و مشکلات آن جلب توجه نکند. وجود زمینه سفید به دلیل بارش برف در زمستان موجب ایجاد زیبایی دو چندان نسبت به فصل های دیگر می شود و عکس های عروس و داماد را جذاب تر می کند.

 

باغ عروسی

بیشتر بخوانید : با کرایه میز ال ای دی مراسم خود را جذاب تر کنید 

تزیینات مناسب باغ عروسی در زمستان

برگزاری مراسم در فصل زمستان و در باغ باعث می شود تا بتوان از تشریفات و ایده های مختلفی برای دکور استفاده کرد. در واقع استفاده از دکورهای جذاب باعث می شود تا مهمانان احساس گرمی و آرامش کنند. استفاده از رنگ های گرم مانند نارنجی، قرمز، طلایی، زرشکی، مشکی و… در فضا می تواند باعث ایجاد جذابیت در فضا شود.

علاوه بر این می توان در مکان برگزاری مراسم از بافت های پرزدار و نرم مانند بالش ها و یا دستمال سفره های مخمل با رنگ های گرم، روبان های مخملی و… به منظور ایجاد فضایی زیبا و دلچسب استفاده نمود. همچنین می توانید با کرایه میز و صندلی زیبا و تزیین آن ها برای رمانتیک و عاشقانه نمودن فضای مراسم، از شمع های زیبا روی میز مهمان ها و جایگاه عروس و داماد استفاده کرد.

سرویس پذیرایی جهیزیه شامل چه چیزهایی است؟ نکاتی برای انتخاب بهترین سرویس جهیزیه
بیشتر بخوانید

باغ عروسی در زمستان

استفاده از شمع و چوب در تزیینات باغ عروسی در زمستان بسیار تاثیر گذار است و فضا را متفاوت و جذاب می کند. همچنین می توان از میوه های درخت کاج، همراه با تزییناتی برای کنار میزهای مهمانان و جایگاه عروس و داماد استفاده کرد. این تزیینات بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند و فضا را رویایی و رمانتیک می نمایند.

به منظور اعطای گیف و یا یادبود به مهمانان شرکت کننده در مراسم می توان ایده های خاص و نابی را به کار برد. برای مثال استفاده از گوی های شیشه ای که داخل آن دانه های ریز مانند برف وجود داشته باشد، بسیار جذاب است.

کاربرد ریسه های رنگی و سفید در شب می تواند نمای زیبایی در باغ ایجاد کند. یکی از تزییناتی که برای باغ در فصل زمستان مناسب است، نورپردازی می باشد. اما با توجه به بارش ناگهانی برف یا باران بایستی برای نورپردازی محافظ های مخصوص در نظر گرفت تا خراب نشوند. همچنین شما می توانید برای اجاره تجهیزات مراسم خود با گروه تشریفات تهرانی مشورت کنید .

در مبحث تزیینات مناسب باغ عروسی در زمستان بایستی به این نکته توجه کرد که اگر در باغ حوض یا فواره ای وجود دارد، بسته باشند. چرا که وجود این تجهیزات می تواند باعث چند برابر شدن سرمای هوا شود.

 

بیشتر بخوانید : اجاره میز LED برای جایگاه عروس در زمستان و باغ

تشریفات ویژه باغ عروسی در زمستان

مهمترین مسئله ای که هنگام برگزاری مراسم عروسی در زمستان بایستی مورد توجه قرار داد، وجود سیستم گرمایشی در محل برگزاری مراسم است. در واقع مکان مورد نظر بایستی دارای سیستم گرمایشی و همچنین سیستم تهویه مطبوع مناسبی باشد تا مهمانان و عروس و داماد احساس راحتی و آرامش داشته باشند.

در صورتی که قرار است مراسم عروسیتان را در فضایی به غیر از باغ تالارها (باغ شخصی- منازل) برگزار کنید، حتما به وسایل گرمایشی نیاز خواهید داشت. در اینصورت شما میتوانید به کرایه بخاری از محموعه های تشریفاتی مثل “تشریفات تهرانی” آنها را اجاره نمایید.

راهنمای انتخاب تم تولد بزرگسال
بیشتر بخوانید

 

عروسی در زمستان

 

برای استفاده از سیستم های گرمایشی می توان از ایده های جذاب و جالبی استفاده کرد. به عنوان نمونه به کار بردن شومینه و یا استفاده از آتشدان در فضای باز می تواند جذابیت مکان را دو چندان کند. همچنین برخی از باغ ها به صورت سرپوشیده ساخته می شوند و یا دارای مکان های بسته می باشند. بنابراین قبل از رزرو باغ عروسی در زمستان و بستن قرارداد بایستی به سیستم های گرمایشی موجود در فضا دقت شود.

استفاده از گل های فصلی یکی از تشریفات مجالس موجود در باغ و تالارهای عروسی محسوب می شود. به منظور تزیین میز مهمانان، جایگاه عروس و داماد و همچنین دسته گل عروس می توان از گل هایی مانند شیپوری، رز سفید و یا کاملیا استفاده نمود.

نحوه پذیرایی از مهمانان و انتخاب غذا یکی دیگر از موارد مهم برای برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان است. برای پذیرایی قبل از غذا می توان از نوشیدنی های گرم مانند چای، شیر کاکائو، دمنوش، قهوه، هات چاکلت و… و همچنین میوه های فصلی استفاده کرد. همچنین سرو غذاهای فصلی و یا محلی می تواند پذیرایی مراسم را منحصر بفرد نماید. در پکیج مربوط به سرو غذا بهتر است، سوپ داغ و سبزیجات قرار داد.

یکی دیگر از مواردی که برای برگزاری مراسم در باغ عروسی در زمستان بایستی در نظر داشت، توجه به لباس عروس است. برای لباس عروس می توان پالتو یا کت های خزدار به کار برد. علاوه بر این می توان برای ساقدوش ها از لباس های تیره استفاده کرد که در تقابل با لباس سفید عروس و فضای برفی و سفید باعث زیبایی بیشتر می شود.

مقالات مرتبط

کرایه ظروف | اجاره استند تولد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *