تجهیزات مجالس

نکاتی که برای اجاره ظروف کرایه باید بدانیم

مقدمه

همه ما دوست داریم که مراسم‌هایمان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم. برای این منظور به ظروف بسیاری نیاز داریم که گاهی خریداری کردن آن‌ها هزینه‌های بسیار بالایی دارد، خصوصاً برای مجالسی مانند عروسی که تنها یک‌بار از این ظروف استفاده می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید از شرکت‌هایی که تشریفات مجالس را انجام می‌دهند ظروف مورد نیاز خود را اجاره کنید. اما برای اجاره ظروف به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ چه ظروفی را باید اجاره کنیم؟ چه رنگ و جنسی را باید انتخاب کنیم؟ و… اگر تا پایان با ما همراه باشید به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

چه ظروفی برای اجاره مناسب هستند؟

اینکه مراسم شما جشن عروسی، تولد، مراسم ختم، سمینار و… باشد در ظروفی که باید اجاره کنید تأثیرگذار است. بنابراین در درجه اول شما باید با توجه به مراسمتان لیستی از ظروفی که مورد نیازتان است را تهیه کنید. اما به طور کلی نکاتی که در ادامه آورده‌ایم را به یاد داشته باشید.

  • تعداد: شما باید برای اجاره هر ظرف تعدادی که نیاز دارید را بدانید، البته پیشنهاد می‌کنم که کمی بیشتر از آنچه نیازتان است اجاره کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کرده باشید.
  • جنس: برای اجاره ظروف پذیرایی، میز و صندلی‌ها، رومیزی‌ها و… حتماً به جنس آن‌ها دقت کنید و تا جای ممکن سعی کنید که تمامی موارد را هماهنگ با یکدیگر انتخاب کنید.
  • سالم بودن: هنگام اجاره ظروف کرایه حتماً به سالم بودن آن‌ها توجه داشته باشید، در غیر این صورت ممکن است متحمل هزینه‌های بیشتری شده یا حتی به افرادی آسیب وارد کنید.
  • رنگ: به رنگ وسایلی که اجاره می‌کنید، حتماً دقت کنید تا با یکدیگر هماهنگ یا مکمل باشند.
اجاره لوازم عروسی
بیشتر بخوانید

چه ظروفی باید اجاره کنیم؟

1- ظروف پذیرایی مهم‌ترین بخش

پیشنهاد می‌کنم هنگام انتخاب تمامی ظروف پذیرایی که برای سرو غذا، نوشیدنی، میوه و شیرینی و… در نظر دارید یکدست و یک شکل انتخاب کنید تا در زیبایی فضا شما نیز کمک کننده باشد. اگر مراسم عروسی یا نامزدی‌تان است ظروف پذیرایی عروس و داماد را فراموش نکنید. جنس چینی برای ظروف بسیار پرطرفدار و شیک است، اما شما می‌توانید پیرکس، ملامین، استیل و نقره را نیز با توجه سلیقه خود انتخاب کنید.

2- میز و صندلی قدم بعدی

اگر میز فلزی انتخاب کرده‌اید، حتماً برای آن‌ها رومیزی نیز از شرکت اجاره ظروف کرایه خود تهیه کنید تا جلوه زیباتر به فضا شما ببخشد. صندلی‌ها را تا حد ممکن راحت انتخاب کنید و حتماً به تعدادی که اجاره می‌کنید دقت لازم را داشته باشید.

 

3- اکسسوری را فراموش نکنید

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که باید در نظر بگیرید اجاره اکسسوری‌هاست. لوازمی مانند جاشمعی و شمع، گلدان، دستمال سفره و… به شما کمک می‌کنند تا مراسمی بسیار باشکوه و زیبا را داشته باشید. علاوه‌بر آن فضا را برای عکاسی نیز شکیل‌تر می‌کنند.

یکی از جذاب برای مراسمات عروسی و تولد استند کیک است که شما اجاره پایه کیک را میتوانید از تشریفات تهرانی انجام دهید 

4- لوازم مخصوص هر مراسم

به عنوان مثال برای مراسم عقد و نامزدی می‌توانید سفره عقد، برای جشن تولد بادکنک‌آرایی، تم تولد، فشفشه و آتش بازی و…. را از شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند اجاره کنید. حتی اگر اطلاعات کاملی در مورد ظروف و وسایل مورد نیازتان ندارید، می‌توانید از این شرکت‌ها مشورت بگیرید تا به بهترین شکل مهمانی خود را به پایان برسانید.

5- وسایل سرمایش و گرمایش

اگر مراسم شما در منزل، باغ یا در هر مکانی انجام می‌شود که تهویه مناسب ندارد بهتر است هنگام اجاره ظروف کرایه وسایل سرمایشی و گرمایشی نیز برای فضا تهیه کنید. فراموش نکنید که به دلیل جمعیت بالا و همچنین تکاپو موجود در مراسم تعداد مناسبی از این وسایل را برای فضا خود تهیه کنید.

چرا گل آرایی در مجالس اهمیت دارد؟
بیشتر بخوانید

6- نورپردازی

برای مراسم‌های شادی و یا کنسرت‌های شما نورپردازی و رقص نور یک بخش مهم و اساسی است که نباید آن را نادیده بگیرید. نورپردازی فضای شما را دلچسب‌تر و جذاب‌تر می‌کند و مراسمتان را ماندگارتر خواهد کرد.

7- سیستم صوتی را از یاد نبرید

مجلس شما چه از نوع ترحیم باشد چه شادی به یک سیستم صوتی مناسب نیاز دارید که برای اجاره آن باید بزرگی فضا خود را در نظر داشته باشید تا بتوانید قدرت مناسب آن را انتخاب کنید. تهیه تمامی این موارد از یک شرکت مزایا بسیاری برای شما داشته و کار را برایتان راحت‌تر می‌کند، چه چیزی بالاتر از اینکه نیازی نیست به دنبال ظروف پذیرایی و وسایل مختلف در سطح شهر باشید و با خیال آسوده به لذت بردن از مراسم و پذیرایی از مهمانان خود می‌پردازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *