مقالات

انواع لوازم سرمایشی

وسایل سرمایشی

کشور عزیزمان ایران همیشه به چهار فصل بودن معروف بوده است و این به معنای آن است که هوا همیشه در حال تغییر از سرما به گرما و برعکس می باشد و با توجه به این نکته شما عزیزان باید به فکر وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب باشید باید نکاتی را از جمله هزینه و فضای مورد نظر خود در نظر بگیرید که به همین دلیل ما برای شما در گروه تشریفات تهرانی امکان کرایه وسایل سرمایشی را مهیا کرده ایم .

کولر گازی خانگی

 

بیشتر بخوانید : شما می توانید علاوه بر لوازم سرمایشی کرایه بخاری در لوازم گرمایشی را نیز داشته باشید .

 

انواع وسایل سرمایشی

وسایل سرمایشی نیز مانند وسایل گرمایشی از تنوع بسیاری در بازار برخوردار می باشند که هر کدام روش کار مخصوص خود را دارند و مصرف برق متفاوتی نیز دارند که  برخی از معروف ترین آن ها به شرح زیر می باشند :

  • پنکه
  • کولر آبی
  • کولر آبی پرتابل
  • کولر سلولزی
  • کولر گازی
  • کولری گازی پرتابل
  • پنکه مه پاش
  • داکت اسپیلت
  • فن کویل سقفی
  • و موارد دیگر

 

پنکه‌

این وسیله از روزگار قدیم تا به حال مورد استفاده قرار می گرفته است و از آن در خانه‌ ها مغازه‌ ها ، دفتر ها و موارد دیگر مورد اتفاده قرار می گرفته است و روش کار آن به این ورت بوده ات که چند پره را با راحی خاص خود در خود جای داده است و چرخاندن آن ها باد را به سمت شما پرتاب می کرد و در واقع می توان گفت پنکه ها وظیفه تهویه هوا را نیز بر عهده داشته اند و اجازه راکد بودن هوا را آن می گرفتند که شامل چهار مورد زیر می شوند  :

  1. رومیزی
  2. سقفی
  3. دیواری
  4. پنکه صنعتی

اما پنکه ها دارای معایبی نیز هستند که از جمله آن ها می توان به جا به جایی گرد و خاک اشاره کرد و همچنان در صورت خوابیدن و نشتسن مداوم در مقابل آن ها عضلات شما دچار گرفتگی می شوند و همچنین برای پوست شما نیز خطراتی را در خود دارد . که یکی از بهترین پنکه های موجود در بازار پنکه پارس خزر می باشد و همچنین شما میتوانید جهت اجاره پنکه از طریق سایت تشریفات تهرانی اقدام نمایید.کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کنید

 

اجاره کولر تهویه سالن همایش
بیشتر بخوانید

اجاره پنکه پارس خزر

کولر آبی

کولر آبی یکی از رایج ترین وسایل سرمایشی در ایران می باشد به طوری که در هر خانه ای که شما پای خود را در آن گذاشته اید کولر آبی وجود داشته است و دلیل این موضوع را می توان در آن جست و جو کرد که در زمان ورود به ایران رقیبی بغیر از پنکه در مقابل خود نمیدید . کولر های آبی با توجه به اینکه مساحت خانه شما چقدر می باشد در سایز های مختلفی وجود دارند اما معایب خخود را نیز دارا می باشند و یکی تز بزرگترین معایب کولر های آبی مصرف آب بیش از اندازه آن ها می باشد که با توجه به مشکلات کم آبی کشور ما این کوضوع یک عیب نسبتا بزرگ حساب می شود . که به دنبال آن قبض آب شما بیار زیاد می شود و همچنین کولر های آبی به طور متناوب و سالانه نیاز به سرویس و تعویض پوشال دارند .

اجاره کولر آبی

کولر سلولزی

کولر های سلولزی از نر ظاهر شباهت بسیاری به کولر های آبی دارند و تقریبا عملکرد مشابهی نیز دارند ولی بجای استفاده از پوشال از یک واسط تبخیری استفاده می کنند تا هوا را خنک کنند و از پد های سلولزی استفاده می کنند . اما بر خلاف کولر های آبی که احتیاج به تعویض سالانه پوشال های خود دارند ، پد های لولزی این کولر ها را هر چند سال یکبار باید تعویض کرد

مشاهده محصولات بیشتر : در صورتی که قصد برگزاری مجالس در تابستان دارید اجاره کولر را فراموش نکنید

اسپیلت

از گران ترین وسایل سرمایشی می توان به داکت اسپیلت اشاره کرد که بیشتر مناسب مناطقی هستند که رطوبت زادی را در خود جای داده اند و می توان ادعا کرد کرد داکت اسپیلت ها نسل بعدی کولر های آبی و کولر سلولزی هستند که به مراتب از آن ها بهتر هستند که دارای دو بخش داخل ساختمان و خارج ساختمان هستند و دارای انواع مختلفی می باشند که به شرح زیر می باشند :

  • نصب شونده بر روی دیوار
  • نصب شونده بر روی پنجره
  • پرتابل ( قابل حمل)
  • کولر گازی ایستاده
ده نکته کلیدی برای اجاره میز و صندلی مناسب
بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید : ما در گروه تشریفات تهرانی امکان کرایه میز و صندلی را نیز برای شما عزیزان فراهم نموده ایم .

این نوع از کولر با توجه با آن که رطوبت کمتری را تولید می کنند برای درد مفاصل بسیار مفید می باشند اما از معایب آن ها می توان به مصرف برق زیاد و قیمت بالای خودشان اشاره کرد

کولر گازی

فن کویل سقفی

این نوع از وسایل سرمایشی محبوبیت بسیار بالایی دارند و می توان ادعا کرد که فن کویل های سقفی در کنار انجام وظایف سرمایشی خود تهویه هوا را نیز بر عهده می گیرد و قابلیت نصب بر روی سقف کاذب را نیز دارد و در ساختمان ها بسیار از آن ها استفاده می شود و فضای بسیار کمی را نیز مطالبه می کند و مناسب خانه های کوچک و متراژ پایین می باشد . اما نکته ای که در مورد فن کویل سقفی وجود دارد سر و صدای بسیار آن ها می باشد ولی در نقطه مقابل نیازی به کانال کشی ندارد و استهلاک کمی نیز دارد .

 

کرایه لوازم سرمایشی

با توجه به مطالبی که پیشتر گفته شد و هزینه ها و چالش های بسیاری که در مورد لوازم سرمایشی وجود دارد ما در گروه تشریفات تهرانی بر آن شدیم تا در اجاره تجهیزات مراسم ، کرایه لوازم سرمایشی را نیز به شما عزیزان هزینه های شما را برای برگذاری مراسم هایتان را کاهش دهیم و به سهم خود تلاشی برای کاهش هزینه و در نتیجه بهبود کیفیت جشن شما روران گرامی کمکی کنیم .

کلام آخر

در مقاله بالا راجع به انواع لوازم سرمایشی توضیح دادیم و گفتیم هر کدام مناسب چه مکانی می باشد. در صورتی که شما تنها برای یک یا چند مراسم مراسم نیاز به این محصولات داشتید، جهت اجاره لوازم سرمایشی میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت اقدام کرده و یا اگر نیاز به مشاوره نداشتید، میتوانید همان لحظه بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید .

 

 

4 دیدگاه در “انواع لوازم سرمایشی

  1. بازتاب: سجاد اکرمی
    1. yousefi گفت:

      سلام ممنون از ثبت نظرتون بله درسته فن کویل ها سیستم های سرمایشی جدیدی هستند که بسیار کارآمد میباشند

  2. عاطفه گفت:

    سلام وقتتون بخیر از بین انواع وسایل سرمایشی بالا ، یک نوع وسایل سرمایشی کوچک که دست و پاگیر نباشه چی پیشنهاد میدید؟

    1. adminfa گفت:

      سلام ممنونم . پنکه بنظرم انتخاب خوبی باشه اگر چیز دیگه ای مدنظرتون هستش میتونید برای دریافت مشاوره رایگان و اجاره وسایل مورد نظر خودتون با شماره های 02188146066 – 02188435281 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *