مقالات

تفاوت اجاره بخاری قارچی و بخاری برقی در مراسم ها

تفاوت اجاره بخاری قارچی و بخاری برقی در مراسم ها

اگر برای اجاره بخاری برای مراسم خود و نوع آن دچار تردید هستید باید بدانید بطور مختصر عمده تفاوتی که میان این دو است مربوط به نوع سوخت آن میباشد بعنوان مثال ، بخاری برقی ها و هیترهای الکتریکی به دلیل مصرف برق بیشتر در بلند مدت هزینه ‌های بیشتری برای شما دارند، همچنین باید در نزدیکی خروجی برق قرار بگیرند. و در مقابل بخاری های قارچی به ‌نسبت دیگر گزینه ‌ها ، هزینه کمتری دارد اما از آنجا که به خط گاز طبیعی وصل می‌شوند باید به صورت حرفه‌ای و دقیق نصب گردد. علاوه بر این، این نوع از هیترها نیز چون به خط گاز وصل می‌شود کم‌تر قابلِ جابه‌جایی هستند. اگر هنوز هم در انتخاب محصول مناسب سردرگم هستید به شما پیشنهاد میشود این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

بخاری قارچی چیست؟

بخاری قارچی با نام بخاری چتری نیز شناخته شده و نوعی از بخاری‌های تابشی به شمار می‌رود. این محصول ظاهری زیبا داشته و می‌توان از آن در فضاهای باز نظیر باغ، روف گاردن، بالکن رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و… استفاده کرد. بخاری قارچی انرژی خود را از طریق کپسول داخلی تامین کرده و قابلیت جابه‌جایی دارد. بخاری قارچی از سنسور ایمنی قطع خودکار گاز بهره‌مند بوده و در صورتی که واژگون شود، به طور خودکار، خاموش خواهد شد.

بخاری قارچی گازی

بخاری قارچی نوع گازی، نوع دیگر از بخاری قارچی است که در آن یک مشعل در قسمت بالایی بخاری قرار دارد. انرژی این مشعل از طریق گاز تامین شده و ورق‌های فلزی سوراخ‌دار، شعله‌های آن را پخش می‌کنند. این محصول از سیستمی دایره شکل استفاده می‌کند تا به شکلی عالی به اطراف بخاری تابشی گرما بخشیده و محیط را گرم کند. از سوی دیگر، ورق آلومینیومی قرار گرفته در بالای بخاری قارچی نوع گازی، گرما را به طور یکنواخت به محیط اطراف تابش می‌دهد.

اجاره بخاری قارچی

خدمات تشریفات تهرانی : اجاره میز و صندلی ، کرایه ظروف

بخاری برقی چیست؟

بخاری یا هیتر برقی وسیله‌ای است که از جریان الکتریکی برای تولید گرما از طریق المنت‌هایشان استفاده می‌کنند. این محصولات انرژی الکتریکی را جایگزین سوزاندن گاز کرده و برای گرم کردن فضاهای بسته نظیر خانه یا دفتر کار به کار می‌روند.

هیتر تابشی

هیتر تابشی یکی از زیرمجموعه‌های بخاری برقی به شمار می‌رود. در این محصول از میله‌های گرم‌کنی با پوشش سیم‌هایی با مقامت بالا استفاده شده است. این در حالی است که در اطراف میله‌های گرم‌کنی، سطح‌های درخشان و صاف وجود دارد که جهت تابش گرما را تعیین می‌کند. در صورتی که اتاق شما سقفی بلند یا فضایی بزرگ دارد، بهتر است تا از بخاری برقی تابشی برای گرم کردن آن استفاده کنید.

سرویس پذیرایی جهیزیه شامل چه چیزهایی است؟ نکاتی برای انتخاب بهترین سرویس جهیزیه
بیشتر بخوانید

سرعت هیتر تابشی در گرم کردن محیط خیره‌کننده است. البته باید در نظر داشت که احتمال آتش‌سوزی به وسیله این هیتر وجود داشته و به همین دلیل باید آن را دور از دسترس کودکان نگه‌داشت. برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار، توصیه می‌کنیم که از نوع دیواری هیتر برقی استفاده کنید؛ چرا که به این شکل، دیگر کودکان به آن دسترسی نداشته و احتمال وقوع آتش‌سوزی هم به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.

اجاره بخاری برقی

مزایای استفاده از بخاری قارچی

مزایا و ویژگی‌های مثبت بخاری قارچی سبب شده تا این محصول طرفداران بسیاری پیدا کرده و روزبه‌روز بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول در کنار امنیت بالا، مصرف سوخت پایینی هم دارد. این سطح بالای ایمنی به دلیل استفاده از ورق‌های آلومینیومی استاندارد برای تابش گرما است. از سوی دیگر نباید فراموش کرد که بخاری قارچی به گونه‌ای طراحی شده که کم‌ترین میزان آلودگی صوتی و سر و صدا را داشته باشد؛ همین امر سبب شده تا از این محصول در مکان‌هایی که به سکوت نیاز دارند، مثل کتابخانه‌ها، استفاده شود.

بخاری قارچی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که فضای اندکی را اشغال کند؛ همین امر سبب می‌شود تا بتوان به آسانی آن را در هر مکانی به کار گرفت. بسیاری از افراد این محصول را در باغ یا دیگر فضاهای باز قرار می‌دهند. از آنجا که جابه‌جایی بخاری قارچی آسان بوده و به هیچ دانش یا ابزار خاصی نیاز ندارد، مشکلی برای انتقال آن به مکانی دیگر و نصب دوباره آن نخواهید داشت.

مزایای بخاری برقی

بخاری‌های برقی برخلاف دیگر انواع بخاری نیازی به انجام عملیات‌هایی خاص و تغییر در ساختار خانه ندارند. برای استفاده از این محصول تنها نیاز است تا پریز آن را به برق وصل کرده و بخاری برقی را در مکانی قرار دهید که گرما به فضای بیشتری از خانه برسد. از سوی دیگر برای نصب و جابه‌جایی بخاری برقی به ابزار یا دانش خاصی نیاز نیست و هر کس می‌تواند این کار را انجام دهد.جهت اجاره بخاری برقی میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

فرق پکیج با بخاری در چیست؟
بیشتر بخوانید

به دلیل برخورداری از بازده گرمایی بالا، حتی می‌توان از بخاری برقی برای تولید انرژی گرمایش در حمام استفاده کرد. فراموش نکنید که آلودگی تولید شده توسط این محصول، نبست به دیگر انواع بخاری که از گاز و نفت برای تولید گرما استفاده می‌کنند، بسیار کم‌تر است.

بخاری برقی در خدمات مجالس

تفاوت بخاری برقی و بخاری قارچی

با بررسی مشخصات و ویژگی‌های بخاری برقی و بخاری قارچی خواهیم دانست که این دو محصول، تفاوتی اساسی در محل استفاده‌شان دارند. بخاری برقی به گونه‌ای طراحی شده تا مناسب فضاهای باز باشد. این در حالی است که بخاری برقی تنها می‌تواند در فضاهای کوچک و بسته استفاده کرد.

مزایای اجاره بخاری قارچی

اگر قصد برگزاری مراسمی در باغ یا دیگر فضاهای باز را دارید، اجاره بخاری قارچی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در صورتی که تنها در برخی فصل‌های سال یا برای برگزاری برخی مراسمات به بخاری قارچی نیاز دارید، بهتر است تا آن را اجاره کنید؛ چرا که اجاره کردن آن، صرفه اقتصادی بیشتری برای شما خواهد داشت. این محصول را می‌توان بدون نیاز به نصب یا دیمونتاژ در انواع مکان‌ها به کار گرفت. این در حالی است که استفاده از بخاری قارچی، هزینه زیادی از نظر برق و گاز به دنبال نخواهد داشت.

بخاری قارچی

مزایای اجاره بخاری برقی

در هر مراسم یا جلسه کاری، اهمیت زیادی دارد که میزبان به فکر تامین کردن تجهیزات گرمایش و سرمایش باشد. در صورتی که تنها برای برخی ماه‌های سال یا مراسماتی خاص به بخاری برقی نیاز دارید، بهتر است تا آن‌ را اجاره کنید. برای استفاده از این محصول تنها نیاز است تا آن را به پریز برق وصل کنید. جابه‌جایی آن بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

سخن آخر

در این مقاله به تفاوت بین اجاره بخاری برقی و اجاره بخاری قارچی اشاره کردیم و گفتیم برتری هرکدام نسبت به دیگری بر اساس شرایط شما می باشد بعنوان مثال اگر مراسم شما در باغ و یا فضای باز برگزار میشود اجاره بخاری قارچی برای شما مناسب تر است و اگر مراسم شما در سالن و فضای بسته برگزار میشود اجاره بخاری برقی مناسب شماست. شما میتوانید جهت اجاره انواع بخاری و خدمات مجالس خود از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان تشریفات تهرانی در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *