تجهیزات مجالس

معرفی تم تولد ارزان قیمت و انتخاب بهترین تم

تم تولد ارزان قیمت

معرفی تم تولد ارزان قیمت و انتخاب بهترین تم

 وقتی می‌خواهیم برای عزیزانمان جشن تولد بگیریم اولین چیزی که ذهمان را مشغول خود می‌کند انتخاب تم تولد و تشریفات مجالس است. این تم باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد تا نظرمان را به خود جلب کند؟ آیا کیفیت تم تولد در انتخاب آن اثرگذار است؟ چه تم‌هایی برای تولد مناسب‌تر است که هم ارزان باشد و هم کیفیت و زیبایی خاصی داشته باشد؟

همان‌طور که می‌دانید انتخاب یک تم جذاب و خاص کمک می‌کند جشن تولد به‌یادماندنی و خاصی را برگزار کنید. برای برگزاری مهمانی آماده‌شده‌اید؟ چه چیزهایی باید تهیه کنید؟ آیا باید پذیرایی به‌صورت سلف‌سرویس باشد یا خودتان پذیرایی کننده باشید؟ چه نوع تنقلاتی را باید سرو کنید؟ چه چیزهایی باید به‌عنوان تزئینات آماده کنید؟ درواقع، برنامه‌ریزی مهمانی و دانستن تم تولد ارزان قیمت می‌تواند به‌اندازه خود مهمانی مهم باشد! برای سهولت کار، ما نکات و ترفندهایی را برای برنامه‌ریزی مهمانی‌های موفق جمع‌آوری کرده‌ایم که در ادامه مطلب آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید : اجاره بخاری

 

اقلام موردنیاز برای برگزاری یک جشن تولد به‌یادماندنی

بشقاب

حتماً این موضوع را می‌دانید که در جشن‌ها و دورهمی‌های مختلف پیش‌دستی نیازهای مارا رفع نمی‌کند زیرا معمولاً در پایان جشن نیز عادت داریم از مهمانان خود با یک غذای سبک مانند سالاد الویه، سالاد ماکارونی و … پذیرایی کنیم؛ بنابراین به بشقاب‌هایی که از پیش‌دستی بزرگ‌تر هستند نیاز خواهیم داشت؛ که هم بتوان در آن کیک سرو کرد و هم بتوان برای شام از مهمانان پذیرایی کرد؛ اما این بشقاب ترجیحاً نباید کاغذی باشد.

بیشتر بخوانید : اجاره استند تولد 

 

بشقاب تم تولد

بشقاب تم تولد

 

 

لیوان

یکی از مهم‌ترین المان‌ها در بین تم تولد ارزان قیمت، لیوان است؛ زیرا از ضروری ترین لوازمی است که در هر مراسم نیاز به آن احساس می‌شود. لیوان تم‌های سفارشی عمدتاً به‌صورت کاغذی هستند تا هم قیمت مناسب‌تری داشته باشند و هم نیاز به شست‌ و شوی مجدد ندارند ف هم‌چنین نسبت به لیوان‌های پلاستیکی ضرر کم‌تری برای انسان و محیط زیست دارند.

کرایه میز و صندلی
بیشتر بخوانید

 

بیشتر بخوانید : اجاره تجهیزات مراسم

 

لیوان کاغذی باکیفیت مناسب

لیوان کاغذی باکیفیت مناسب

 

 

کارد، چنگال و قاشق

این سه اقلام را نیز می‌توان از مهم‌ترین اقلام در برگزاری جشن تولد دانست. در خرید هریک از این اقلام باید دقت لازم را داشته باشید ، بسته به نوع پذیرایی و غذاهایی که می‌‌خواهید سرو کنید، هر کدام را که نیاز داشته باشید تهیه کنید

 

کارد، قاشق و چنگال تم پروانه

کارد، قاشق و چنگال تم پروانه

 

 

بیشتر بخوانید : اجاره صندلی برای مراسم

 

برای اینکه بتوانید یک تم تولد ارزان قیمت انتخاب کنید لازم است هم به کیفیت و هم به زیبایی محصولی که موردنیاز است دقت زیادی کنید. بعضی از قاشق‌هایی که به‌عنوان تم در تولد مورداستفاده قرار می‌گیرند، با اینکه ظاهری زیبا دارند اما کیفیت چندان مطلوبی ندارند. به‌طوری‌که با کوچک‌ترین ضربه‌ای می‌شکند. پس باید محصولی دوام و کیفیت خوب و درعین‌حال قیمت مناسب دارد را انتخاب کرد.

استند عدد و نام

اگرچه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از بادکنک‌های عددی برای مشخص شدن عدد تولد استفاده کنند، اما این روزها استفاده از استندهای عدد تولد طرفداران بسیاری پیداکرده است؛ زیرا علاوه بر زیبایی خیره‌کننده خود می‌تواند با تم تولد مدنظر شما هم ست شود. این استند عدد قابل استفاده در سایزهای مختلف است. از دیگر استندهای پرطرفدار می‌توان به استند نام اشاره کرد، این نوع استند زیبایی بصری خاصی به میز تزئین و دکوراسیون تولد می‌دهد.

 

ریسه تولدت مبارک

یکی از اقلام مهم دیگر در آماده‌سازی تم تولد مناسب، ریسه است. این ریسه‌ها به تزئینات دکور شما زیبایی خاصی می‌بخشند. شاید همه‌ی این مواردی که گفته شد برای شما هزینه‌بر باشد، شما برای داشتن تم تولد ارزان قیمت می‌توانید در تهیه هریک از موارد گفته‌شده خلاقیت به خرج دهید. مثلاً با کاغذ رنگی ریسه درست کنید.

 

 

ریسه تولدت مبارک تم پوکیو

ریسه تولدت مبارک تم پوکیو

اجاره پایه کیک یکی از پر طرفدار ترین لوازم اجاره ای در مراسمات تولد است 

 

چگونه یک تم خوب برای تولد انتخاب کنیم؟

این سؤال شاید از عمده‌ترین پرسش‌هایی باشد که برای برگزاری تولد به ذهنمان می‌رسد. اول‌ازهمه باید این نکته را بدانیم فردی که قرار است برای او تولد بگیریم در چه رده سنی قرار دارد. اصولاً بهترین گزینه برای کودکان شخصیت‌های کارتونی موردعلاقه‌ی آن‌ها است. کاراکترهایی که او بیش‌تر دنبال می‌کند را شناسایی کنیم و آن‌ها را در تم به کار ببریم. سعی کنیم بادکنک‌ها رنگی متناسب با تم انتخابی داشته باشند. در تهیه بشقاب و لیوان باید سعی کنیم با تم انتخاب‌شده هم‌خوانی داشته باشد. برای اینکه در شرایط کرونایی کم‌تر از خانه خارج شویم می‌توانیم از سایت‌هایی که تم تولد ارزان قیمت ارائه می‌دهند خرید کنیم.

همه چیز درباره هنر گل آرایی
بیشتر بخوانید

 چه خوراکی‌هایی برای تولد تدارک ببینیم؟

قبل از هر کاری باید این نکته را در نظر بگیرید مراسمی که می‌خواهید برگزار کنید در چه زمانی از روز است. اگر قصد شما از مهمانی عصر باشد، یک عصرانه‌ی خوب و سبک گزینه‌ی مناسبی است؛ اما اگر وعده‌ی شام را برای جشن تولد در نظر گرفته‌اید چند نوع شام سبک انتخاب خوبی است. خوراکی‌هایی که در کنار شام در نظر دارید، برای رسیدن به تم تولد ارزان قیمت بسیار کمک کننده است. به این صورت که به‌جای استفاده از ظروف مختلف برای سرو خوراکی، از یک ظرف که گنجایش خوبی داشته باشد و بتوان خوراکی‌های مختلف را در آن گذاشت استفاده کرد.

 

 

خوراکی خوشمزه ویژه تولد

خوراکی خوشمزه ویژه تولد

 

کلام آخر

اگر برای تولد گرفتن و نحوه دیزاین تولد خود دچار شک و تردید شدید و نمیدانید از چه وسایل و لوازمی برای دیزاین و برگزاری مراسم خود استفاده کنید میتوانید از طریق شماره های درج شده بر روی سایت، با کارشناسان ما در تشریفات تهرانی تماس حاصل نمایید و پس از مشاوره تصمیم نهایی خود را بگیرید همچنین شما می توانید تمام لوازم و تجهیزات مورد نیاز یک مراسم تولد ایده آل را از ما تهیه کنید.

 

مقالات مرتبط :

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *