در این مقاله می خوانیم که نحوه اجاره چتر و سایه بان چگونه می باشد و این وسایل چه مزایا و کاربرد هایی دارند. همچنین می ‌خواهیم به بیان مطالبی در مورد انواع چتر و سایه بان و نحوه اجاره آن ها در شهر تهران بپردازیم و قیمت اجاره آن ها را بیان کنیم تا افراد بتوانند برای اجاره این وسایل بودجه کافی در نظر بگیرند و از مزایای آن ها به خوبی بهره مند شوند.

اجاره چتر و سایه بان چگونه است؟؟

همان طور که می دانیم فضاهای باز و حیاط ها از جمله مکان هایی که هستند که افراد برای گذراندن وقت خود و تفریح آن ها را انتخاب می کنند. اما می توان گفت اگر چه این فضا و مکان ها برای گذراندن اوقات فراغت بسیار مناسب هستند، ولی دارای دغدغه و مشکلاتی هم از جمله نور خورشید، صدای پرندگان، آلودگی هوا، سرو صدای ماشین ها و….. می باشند.

امروزه برای کاهش دغدغه و مشکلاتی که در فضا های باز و حیاط ها وجود دارد، افراد از چتر و سایه بان استفاده می کنند و یا با اجاره چتر و سایبان می توانند این مشکلات را برطرف کنند و اوقات خوبی را کنار دوستان، آشنایان و خانواده خود داشته باشند.

بسیاری از افراد بودجه کافی برای خرید چتر و سایبان ها را دارند و آن ها را خریداری می کنند. اما برخی از افراد هم هستند که بودجه و هزینه کافی برای خرید این وسایل را ندارند؛ لذا آن ها می توانند با اجاره چتر و سایه بان ها از آن ها در مکان‌ های مختلفی مانند ورودی مغازه و نمایشگاه ها، کنار مبلمان فضا های باز، روی دیوار ورودی خانه ها، محیط های ویلایی و…. استفاده کنند.

اجاره چتر و سایه بان در تهران به گونه ای است که افراد می توانند با مراجعه به مجموعه های اجاره این وسایل، از کارشناسان شرایط اجاره و هزینه آن ها را بپرسند و در صورتی که تمایل دارند این وسایل را کرایه کنند و از مزایا و انواع مختلف آن ها به خوبی بهره مند شوند.

همان طور که می دانیم امروزه کرایه چتر و سایه بان در شهر های مختلف از جمله افزایش پیدا کرده است؛ چرا که افراد برای ورودی مغازه ها، مکان و محیط های باز، تراس خانه های شان و….. آن ها را اجاره می کنند و فضای دلنشینی را به وجود می آورند.

 علاوه بر این می توان گفت بسیاری از افراد هم که دارای نمایشگاه می باشند برای ورودی این نمایشگاه ها چتر و سایه بان اجاره می کنند و یا  با خرید آن ها محیط جذاب و بسیار لوکسی را جلوی نمایشگاه خود به وجود می آورند. در ادامه مقاله می خواهیم به بررسی انواع چتر و سایه بان و مزایای آن ها بپردازیم.

برای برگزاری مجالس در فضای باز به خصوص در تابستان پنکه مه پاش عملکرد فوق العاده ای دارد

اجاره چتر

انواع چتر و سایبان

می دانیم که چتر و سایه بان ها انواع مختلفی دارند و افراد بر اساس مکان های مورد استفاده، انواع مختلف آن ها را اجاره و یا خریداری می کنند. از انواع مختلف آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. چتر و سایه بان بغل بازشو یا پایه بغل: این نوع وسایل معمولا دارای سه پایه و لوله نگهدارنده می باشند و پارچه آن ها به صورت ضد آب و آفتاب تولید شده است و از آن ها در مکان های باز استفاده می کنند.
  2. چتر و سایه بان قابل حمل: این نوع چتر و سایبان ها دارای وزن و حجم کمتری نسبت به دیگر چتر و سایه بان ها می باشند که افراد می‌ توانند به راحتی آن ها را حمل و نقل و جا به جا کنند.
  3. چتر و سایه بان تاشو: معمولاً چتر و سایه بان های تاشو در تراس ها مورد استفاده قرار می گیرند؛ چرا که افراد می توانند آن ها را با استفاده از نیروی دست به راحتی جمع کنند. همچنین می‌ توان گفت برخی از افراد به دلیل محدودیت مکان‌ های نگهداری از این وسایل، با اجاره چتر و سایه بان تاشو از مزایای آن ها بهره مند می شوند و سپس آن ها را تحویل مجموعه شان می دهند.
  4. چتر و سایه بان پایه کنار: این نوع چتر و سایه بان وزن کمتری دارد و برای روزهای آفتابی بسیار مناسب می باشد و علاوه بر مکان های باز، از آن ها در کافی شاپ و رستوران ها نیز استفاده می کنند.

پس افراد می توانند با اجاره چتر و سایه بان ها از انواع مختلف آن ها در مکان های مورد نیاز استفاده کنند و فضای جذاب و لوکسی را در آنجا به وجود بیاورند.

اما لازم است بدانید اجاره چتر و سایه بان بدون کرایه میزو صندلی درکنار آن معنای ندارد شما میتوانید بهترین میز وصندلی را ها را از ما کرایه کنید . 

اجاره سایبان

مزایا استفاده از چتر

همان طور که می دانیم خرید و اجاره چتر و سایبان می ‌‌تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد که از جمله این مزایا و کاربرد ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ایجاد دکوراسیون زیبا و بسیار شیک برای محیط های باز
  • ایجاد آب و هوای خنک در فصل تابستان
  • جلوگیری از تاب نور خورشید و گرما
  • محافظت از کولرها در برابر اشعه های فرابنفش و…..

خلاصه اینکه افراد می توانند با اجاره و خرید چتر و سایه بان ها برای مکان های مختلف، از مزایا و کاربرد های این وسایل به خوبی بهره مند شوند و محیط های جذابی را  به وجود بیاورند.

مقالات مرتبط :

چه نکاتی را باید برای اجاره پارچه مشکی بدانیم؟ | شرایط اجاره‌ی باند | میز و صندلی مورد نیازتان را از ما اجاره کنید